Re: Atrament w HP 920C

Autor: Robert G (robert003_at_go2.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 13:14:31 MET DST

ten 14 Ml nie jest w pelni napelniony. Wielkosc naboju 14, 25,40 ml jest
taka sama .
do HP 920 nie mozna wlozyc naboju oryginalnego 40 ml.
naboj 14 ml mozna napelnic samemu do 40 ml wiele razy.
Znam ludzi ktorzy robili to 7 razy i ciagla jeszcze drukuja na jednym naboju
Ja mam HP 930c i napelnialem oryginalny 40ml naboj 3 razy a kolor raz

Pozdrawiam
Robert