Re: Wypalarka, 400 zl, konkretne pytanie

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 22:43:58 MET DST

Dnia 21 May 2002 11:48:58 +0200 <slawek_xl_at_poczta.onet.pl> w
wiadomości <4f00.0000072c.3cea1808_at_newsgate.onet.pl> napisał/a:

>Ja też ich troszkę rozumiem ale te płyty audio nie dające ję odtwarzać w CD-
>ROMach to już przegięcie. Kontynuując analogie motoryzacyjne to tak jakby
>sprzedawali auta z blokada wjazdu do podejrzanych dzielnic. Tylko co robić gdy
>w takiej mieszkasz? (czytaj nie masz innego odtwarzacza) - nie kupować takich
>pojazdów czy przenieść się do lepszej dzielnicy (czytaj kuic wieżę i pewnie
>najlepiej SONY)?
dokładnie, też wkurza mnie takie traktowanie swoich klientów jako
potencjalnych złodzieji

>No chyba że usunąć blokadę (kupić lewą płytę)?
no to teraz trzymajcie sie mocno - oto jak SONY dało d. po całości:
http://dziennik.pap.com.pl/20020520W05265.html

a wogóle to Phillips (właściciel patentu na technologię CD) ogłosił że
zamierza zakazać stosowania nazwy Comact Disc (i jego logo) przez
wytwórców płytek z zabezpieczeniami ;)

pozdro

--
KRiZBi