Re: Wypalarka, 400 zl, konkretne pytanie

Autor: yablon_at_wasko.pl
Data: Tue 21 May 2002 - 15:21:03 MET DST

Użytkownik <doctus_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Z gory sorki, jesli sprawa byla niedawno poruszana, ale komputer mi sie
> pochrzanil i nie widze postow z ostatnich dni:( Ale do rzeczy. Chce kupic
> nagrywarke w granicach 400 zl. Zastanawiam sie miedzy:
> 1. TDK Cyclone A241040
> 2. TEAC CD W516EK
> 3. SONY CRX-175A-RP
> Jesli moglbym prosic osoby obeznane w temacie o opinie... a moze jeszcze
jakis

Polecilbym TEACa ze wzgledu na wieloletnia solidnosc firmy i kilkuletnie
moje i mojch znajomych pozytywne doswiadczenia z napedami tej firmy. Krotko
mowiac: najtrudniej zarznac to bydle ;)
Sony - beda problemy z zabezpieczonymi plytkami zwlaczsza przes firme Sony
:) - wybor nalezy do Ciebie
TDK - nie mialem wiekszych doswiadczen z ta firma wiec nie wypowiadam sie.
Poczytaj:
http://www.cdrinfo.pl

Pozdrawiam Yablon