Re: Jakiś programik serwisowy do CAVIARA 40GB 5400obr. lub fachowa porada

Autor: Jarek Odziemski (jarek.odziemski_at_poczta.fm)
Data: Tue 21 May 2002 - 22:53:10 MET DST

Użytkownik "Sancho" <pronah_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Jak ktoś zna to proszę o link.
> Chciałbym potraktować Caviara 40GB jakimś programikiem i dogłębnie
> przetestować (najlepiej serwisowym Caviara jak ktoś wie skąd ściągnąć).
> Dziwnie się zachowuje, winda zgłasza problem z zapisem na dysku, W
pierwszej
> chwili myślałem że to pamiątka i inne pierdoły (zasilacz itp.), ale
niestety
> test na różnych kompach, partycjonowanie i inst. systemu chwilka spokoju i
> powtórka.

Ja swojego potraktowalem tym programikiem
http://support.wdc.com/download/dlg/dlgdiag.zip
odzyskałem większość danych po "rozjechaniu" się dysku, zrobiłem "Write
zeros to the drive" i jest zdrow jak ryba :)
Krotki opis programu ze strony WD:
"The Diagnostics utility allows you to test the drive, print results for
last drive tested, repair errors found during the Test Drive option and
write zeros to the drive (low-level format)."
Powodzenia
Jarek