C0000218 - tragiczna smierc XP

Autor: tlalok (pprzylucki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 19 May 2002 - 22:35:37 MET DST

"stop: C0000218 (awaria pliku rejestru). Nie jest mozliwe zaladowanie przez
rejestr galezi (pliku): \systemroot\system32\config\security ..."
To ostatnie slowa mojego XP przed nagla i tragiczna smiercia bez
ostrzezenia.
Czy da sie tu jeszcze zrobic przed reinstalacja?
Probowalem opcji naprawy z instalki, ale nie wiem czego tam sie tknac. Dysk
wydaje sie byc sprawny. W starej windzie probowalbym nadpisac rejestr z
kopi, ale w XP nie wiem nawet gdzie jest przechowywana (poza tym czy nie
czyni tego tryb uruchamiania ostatnio dzialajacej konfiguracji? - ten tez
nie dziala, podobnie jak wszystkie inne, awaryjny, wiersz polecen, itd.).
Kochani - pomozcie.
:))

Piotr Przylucki