Re: jaka nagrywarka?

Autor: Bartek (b_bay_at_wp.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 14:05:05 MET DST

On Tue, 21 May 2002 08:57:51 +0200, <yablon_at_wasko.pl> wrote:

>10 CD x 6-m-cy = 60 nagranych plytek. No i mamy jasnosc :)))
>Nie obraz sie ale jesli by Twoja nagrywarka przy takim uzytkowaniu padla, to
>musialby byc straszny bubel :))
>Jesli tak niewiele korzystasz z nagrywarki to bedzie Ci sluzyla przez
>dluzszy czas nawet jesli bedzie robila za CD-ROM, jednak tak czy inaczej w
>znacznym stopniu zmiejszy to jej zywotnosc. Nawet jezeli nagralaby Ci tylko
>600CD to starczyloby to na 5 lat. Stawiam ze wczesniej padnie z powodu
>robienia za CD-ROM. Chyba ze jest dobrej firmy, albo masz szczescie i
>trafiles na wyjatkowo dobry model.

W takim razie zgodzisz się ze mną że jeżeli kolega który rozpoczął
dyskusję będzie nagrywał tyle co ja, to spokojnie wystarczy mu jeden
napęd - nagrywarka.
 5 lat obliczone przez Ciebie :]]]] to dla mnie bardzo długo okres
eksploatacji jak na sprzęt komputerowy a tym bardziej napęd optyczny
:]]
Pozdrawiam