Re: Co sadzicie o tej konfiguracji..

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 13:56:56 MET DST

"Straits" <straits_nospam_at_go2.pl> wrote
> Lepiej 256, potem trochę jeszcze potanieje i weż drugie 256. Chyba, że Ci
> zależy na slotach, więc bierz na raz 512,

albo podrożeje i będziesz żałował, że nie kupiłeś więcej :>>>> Na poważnie :
im więcej pamięci, tym lepiej.

zalezy jakie masz głośniki. Dla pary przeciętnych glośniczków nie warto.

jeżeli do tej pory działa Ci dobrze z Twoim monitorem, to zostań przy tym

Niezupełnie. Kup obudowę z dobrym zasilaczem; niedawno pojawiły się znowu
Chieftec-i , coś z serii Plastic byłoby pewnie w sam raz :))) Kiepski
zasilacz po przeciążeniu może Ci spalić cały komputer; lepiej nie ryzykować.

B.