Re: Co sadzicie o tej konfiguracji..

Autor: Straits (straits_nospam_at_go2.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 21:54:11 MET DST

Użytkownik "Yugo" <yugo123USUN.TO_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Witam, posiadam dosc leciwego juz kompa (P2 233, 128 MB), totez postawilem
> go zmodernizowac, a raczej "po czesci" wymienic prawie caly. Nie chce
jednak
> kupowac noweo zestawu; mysle ze wiecej radosci sprawi mi zlozenie go
samemu
> ;)
> Wybralem nastepujace elementy:
> Procesor: Athlon XP 1600+

Lepiej 1700+. Różnica w cenie żadna, a zawsze to te pare Mhz więcej.

> Plyta gl: ECS K7S5A (tutaj pytanie: mam karte sieciowa Surecom EP-325 - 10
> Mbps; warto wybrac wersje z zintegrowanym LANem?)

Lepiej bez LAN. Są czasem kłopoty. Ja wziąłem wersję bez LAN. Uważam, że
tania i na prawdę dobra płyta.

> HDD: Seagate Barracuda IV 60 lub 80 GB

Lepiej 80GB, bo tego za często zmeniać nie bedziesz.

> Pamiec: 256 lub 512 DDR-SDRAM

Lepiej 256, potem trochę jeszcze potanieje i weż drugie 256. Chyba, że Ci
zależy na slotach, więc bierz na raz 512,

> Dzwiek: juz mam (SB PCI128) - warto toto wymienic?

Raczej nie. Chyba, że masz porządne głośniki. Ja pracuje na 128 i uważam ją
za bardzo dobrą kartę. Potem podaje sygnał na amplituner...

> Karta graf: Rowniez mam - GF2 MX400, 64 MB, Tv-out z Prolinka

Na początek dobry wybór... bedziesz miał całkiem, całkiem wyniki w 3DMarku i
gry powinny ładnie chodzić... ale w niedługim czasie czeka Cię zmiana
grafiki.... długo to to nie pociągnie... co najwyżej rok, może półtora. Jak
chcesz grać, to dołóż te 300 zł i kup GF3 Ti200. Na inną grafę nie polecam
przejścia, bo dopiero skok odczujesz jak zmienisz na GF3, Rada 8500, GF
MX460, 4200,4400,4600.

> Reszta wlasciwie mniej istotna.
> Zastosowanie kompa: glownie gry, oprocz tego 3D StudioMax, programy
> iternetowe i biurowe (Word, Excel PowerPoint)
>
> Moje pytanie brzmi: co sadzicie na temat tego zestawu, co warto zmienic i
> jak go oceniacie do zastosowan, ktore powyzej wymienilem. Dodam, ze moge
> zainwestowac max 200 zl, oprocz ceny elementow, ktore wymienilem.

Spoks. Da sie potem łatwo rozbudować....