Re: Co sadzicie o tej konfiguracji..

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Tue 21 May 2002 - 11:09:51 MET DST

Straits wrote:
> Taaa ??? Najlepiej to kupić ASUS'a, albo wszystko, co najdroższe, to
> najlesze.. nie ? Jak się nie umie sprzętu odpowiednio skonfigurować, to
> potem wszyscy piszą, że ECS to dno... tylko że w testach wychodzi co
> innego... i większość ma ECS'a i większość jest zadowolona.

Przegladnij archiwum grupy i zobacz jaki producent plut glownych pojawia
sie w topikach zawierajacych slowo "problem". To powinno wystarczyc za
odpowiednia reklame tych plyt. Poza tym nikogo nie zmuszam do kupna
ASUSa. Sam bym go nie kupil, bo za drogi - sa tansze i lepsze rozwiazania.

Jak nie potrafisz uszanowac czyjegos zdania - lepiej sie nie odzywaj.
Napisalem wyraznie IMO i to z trzema wykrzyknikami. Niektorzy jednak nie
potrafia zdjac klapek z oczu...

> Kiedyś tak było
> z LG... pamiętacie ??? Wszyscy pisali, że LG to dno... a większość ma
> nagrywarki LG.... monitory LG, etc...

Nie generalizuj kolego na pewno nie wiekszosc. Z LG uzywam tylko CD-ROM
x32 i uwazam, ze to byl ich jedyny udany naped. Choc jestem z niego
bardzo zadowolony - nie kupie weicej zdanego podzespolu tej firmy (a juz
na pewno monitora). Cala reszta sprzetu tej firmy nie nadaje sie do
uzytku MOIM ZDANIEM!!!!!!!!!!!!!!!!!! (<--- widzisz to!!!!!!!!!!!).

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/