Re: Co sadzicie o tej konfiguracji..

Autor: Straits (straits_nospam_at_go2.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 10:43:26 MET DST

Użytkownik "towarzysz Vader" <vader_at_nospam.regionalna.net> napisał w
wiadomości news:3CE9EB1E.5040706_at_nospam.regionalna.net...

> Wlasnie mialem pisac, ze ECS to zadna firma jesli chodszi o plyty glowne
> (IMO!!!).

Taaa ??? Najlepiej to kupić ASUS'a, albo wszystko, co najdroższe, to
najlesze.. nie ? Jak się nie umie sprzętu odpowiednio skonfigurować, to
potem wszyscy piszą, że ECS to dno... tylko że w testach wychodzi co
innego... i większość ma ECS'a i większość jest zadowolona. Kiedyś tak było
z LG... pamiętacie ??? Wszyscy pisali, że LG to dno... a większość ma
nagrywarki LG.... monitory LG, etc...