Re: Co sadzicie o tej konfiguracji..

Autor: Jagon (j4gon_at_tenbit.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 20:53:13 MET DST

towarzysz Vader <vader_at_nospam.regionalna.net> wrote in

ciach

> Nie generalizuj kolego na pewno nie wiekszosc. Z LG uzywam tylko
> CD-ROM x32 i uwazam, ze to byl ich jedyny udany naped. Choc jestem z
> niego bardzo zadowolony - nie kupie weicej zdanego podzespolu tej
> firmy (a juz na pewno monitora). Cala reszta sprzetu tej firmy nie
> nadaje sie do uzytku

Hmm, wsrod ECS-ow zdarzaja sie "wadliwe" sztuki, skladalem ze 3 kompy na
ECS i wszystkie chodza az milo. Z drugiej strony mialem juz walnietego MSI
i Gigabyte, wiec nie ma reguly.
A co do LG to sie nie zgodze - monitorki, choc drogawe, sa super /IMHO/,
podobnie nadrywarki - nie sa to "rakiety" ale sa calkiem solidne. Nie wiem
jak ich napedy COMBO bo jeszcze w kompie nie mialem. Ale za zadne skarby
nie dalbym sobie wtrynic CD-ROM LG.

Oczywiscie wszystko to jest IMHO - zeby sie nikt nie czepial :PPPP

Pozdrowienia

Jagon