Co sadzicie o tej konfiguracji..

Autor: Yugo (yugo123USUN.TO_at_tlen.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 21:47:38 MET DST

Witam, posiadam dosc leciwego juz kompa (P2 233, 128 MB), totez postawilem
go zmodernizowac, a raczej "po czesci" wymienic prawie caly. Nie chce jednak
kupowac noweo zestawu; mysle ze wiecej radosci sprawi mi zlozenie go samemu
;)
Wybralem nastepujace elementy:
Procesor: Athlon XP 1600+
Plyta gl: ECS K7S5A (tutaj pytanie: mam karte sieciowa Surecom EP-325 - 10
Mbps; warto wybrac wersje z zintegrowanym LANem?)
HDD: Seagate Barracuda IV 60 lub 80 GB
Pamiec: 256 lub 512 DDR-SDRAM
Dzwiek: juz mam (SB PCI128) - warto toto wymienic?
Karta graf: Rowniez mam - GF2 MX400, 64 MB, Tv-out z Prolinka

Reszta wlasciwie mniej istotna.
Zastosowanie kompa: glownie gry, oprocz tego 3D StudioMax, programy
iternetowe i biurowe (Word, Excel PowerPoint)

Moje pytanie brzmi: co sadzicie na temat tego zestawu, co warto zmienic i
jak go oceniacie do zastosowan, ktore powyzej wymienilem. Dodam, ze moge
zainwestowac max 200 zl, oprocz ceny elementow, ktore wymienilem.

Z gory dzieki za pomoc, sugestie.

Pozdrawiam