Re: Co sadzicie o tej konfiguracji..

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 08:05:14 MET DST

Użytkownik Yugo <yugo123USUN.TO_at_tlen.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acbjrl$atj$1_at_news.tpi.pl...
> Witam, posiadam dosc leciwego juz kompa (P2 233, 128 MB), totez postawilem
> go zmodernizowac, a raczej "po czesci" wymienic prawie caly. Nie chce
jednak
> kupowac noweo zestawu; mysle ze wiecej radosci sprawi mi zlozenie go
samemu
> ;)
> Wybralem nastepujace elementy:
> Procesor: Athlon XP 1600+
> Plyta gl: ECS K7S5A (tutaj pytanie: mam karte sieciowa Surecom EP-325 - 10
> Mbps; warto wybrac wersje z zintegrowanym LANem?)
sorry ale z ta plytą jest tyle problemów ze lepiej dolozycz z 50-70 zł i
kupic cos na KT266A (np. Shutlle Soltek) podaruj sobie tą plyte - mimo ze
wlasnie na takiej pracuje i jest OK to przez dwoch znajomych który taką
kupili i potem mnie męczyli po nocach spac nie moge

> HDD: Seagate Barracuda IV 60 lub 80 GB
zalezy do czego ! ja mam 2x20GB i naprawde mi starcza a komp sluzy do
wszystkiego
zona - grafika DTP,
ja - MP3 Divx , programowanie, pare gier ,
gry edukacujne dla dzieciaka
> Pamiec: 256 lub 512 DDR-SDRAM
coz cena teraz chyba OK aby kupic 512 bo potem moze byc znowu drozej

> Dzwiek: juz mam (SB PCI128) - warto toto wymienic?
hm............. wiem ze pelno tu loodzi cieezących sie ze maja SB , ale fakt
jest taki ze ta karta jest przestarzala i kiepska (problemy z dzwiekliem w
wysokiej jakości 48000Hz, FullDuplex z tego co wiem lezy, szumy itp)
jak karta tylko do gierek to spoko starczy ale podobne parametry będzie mial
uklad na plycie glównej !!
> Karta graf: Rowniez mam - GF2 MX400, 64 MB, Tv-out z Prolinka
mam karta OK, jak dla mnie (ladny TVOut na TVCC2000)

> Reszta wlasciwie mniej istotna.
> Zastosowanie kompa: glownie gry, oprocz tego 3D StudioMax, programy
> iternetowe i biurowe (Word, Excel PowerPoint)

3DSMax ! no to Ram jak najbardziej 512 - procesor starczy
tak z rysu historycznego - bawilem sie 3d Studio Max 1.1 na P75 i 8MB RAM
potem mielem 16MB
rendering sceny nawet do 30minut - oczywiscie srednie skomplikowanie