Re: nagrywanie

Autor: D (a2gap_at_optonline.com)
Data: Mon 20 May 2002 - 01:57:55 MET DST

On Sun, 19 May 2002 21:29:55 GMT, "Avalon_at_am" <marianr24_at_aol.org.com>
wrote:

>Poniewaz predkosc liniowa discu podczas nagrywania jest wielkoscia
>stala dla danej maszyny/configuracji (odpowiadajaca transferowi
>ustalonemu przez software
no, no , no
praktycznie wszystkie nowe nagrywarki maja rozna predkosc podczas
zapisu, zmienna predkosc i liniowa i katowa, a niektore wrecz
sprawdzaja jakosc nagrania i spowalniaja lub przyspieszaja dysk
sam mam dyski 24x ktore moj plex nie chce nagrywac szybciej niz 16x
i mam kilka tdk oznaczone jako 16x a nagrywarka jedzie na nich 24x