Re: plyta gowna

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 02:22:55 MET DST

On Sat, 18 May 2002 17:59:43 +0200, "suchy" <suchy_at_pac.pl> wrote:

>Zgadzam sie z tym ze jest o wiele razy lepsza ale cena jest o 200 zl
To kup Shuttle'a AK31-2 330zl za te pieniadze jest to swietny zakup.

>wieksza! Mi chodzilo o tani zestaw z w miare dobrymi osiagami. Co do
Jak ma byc tani to po co Ci ten 1.7XP? Wstaw sobie D1.2 i bedzie grac.
Chyba, ze pod jakims Krzywym (na Maxa) Studio renderujesz dzien i noc
to wtedy rozumiem, ale jak komp ma byc po trochu do wszystkiego (a
wiec jak znam zycie nic z tych rzeczy nie bedziesz robil hrdcorowo to
sobie odpusc).

>rozbudowy w przyszlosci to raczej nie wchodzi w gre, no poza jakims drobnym
>wydatkiem :)
No wlasnie dzis kup tanszego Durona zaoszczedzone pieniadze spozytkuj
np. na piwo, a za jakis czas za te same pieniadze co dzis Durona
kupisz ten swoj wymarzony 1.7XP.

Pozdrawiam
GLide

--