Re: Pamięci RAM BUS

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 19 May 2002 - 23:36:47 MET DST

On Sun, 19 May 2002 02:14:25 +0200, "Bart" <kossek_at_isotec.com.pl>
wrote:

>stosuje te same porównanie samochodowe, ale w tym przypadku jest nietrafne,
>po prostu pamieci wyprzediły procesor, o rok-dwa, ale teraz jest OK, ale
I o to chodzi. Pamieci wyprzedzaly procek. Zaczy raczej jedno do
drugiego srednio dopasowane a ze kosztowalo majatek to drobiazg?

>system VC820 działał bez zarzutu (pracowałem na tym pół roku).
Temu nie przecze.

>CC820 to rowiązanie drogie, ale zarazem satbilne, w przciwieństwie do wielu
Wtedy bardzo drogie....

>innych, choć nie natyle lepsze od BX Intela aby opłacao sie w nie wówczas
>inwestować, ale skoro dawali za darmo, to czemu nie...
Chyba nie wszystkim?

Poza tym dopiero dzisiaj Iontel skonstruowal procek stworzony do pracy
z taka architektura RAM i dopiero dzis te pamieci kosztuja tyle ile
powinny.

GLide

PS. Cytuj poprawnie - tnij co niepotrzebne i pisz pod tym co zostalo

--
Glide
glyder_at_priv3.onet.pl