Re: Re: Re: Pamięci RAM BUS

Autor: Bart (kossek_at_isotec.com.pl)
Data: Sun 19 May 2002 - 02:14:25 MET DST

stosuje te same porównanie samochodowe, ale w tym przypadku jest nietrafne,
po prostu pamieci wyprzediły procesor, o rok-dwa, ale teraz jest OK, ale
system VC820 działał bez zarzutu (pracowałem na tym pół roku).

CC820 to rowiązanie drogie, ale zarazem satbilne, w przciwieństwie do wielu
innych, choć nie natyle lepsze od BX Intela aby opłacao sie w nie wówczas
inwestować, ale skoro dawali za darmo, to czemu nie...