Re: Jaka drukarka z tuszami osobnymi?

Autor: R. D. (dymir_at_chello.at)
Data: Sun 19 May 2002 - 23:15:10 MET DST

Porownujesz jednokolorowe do jednokolorowych czy moze jk do 3k, obudowy
czy pojemnosci (w ml) bo np 17 ml (jk x3) to to samo co 51 ml (3k). Niektore
testy
podaja po prostu ile kosztuje jedna strona czb, kolor i foto. I to jest
chyba najwazniejsze
Skoro za 3 "wsady" masz nowa drukarke to chyba lepiej drozej kupic i pozniej
taniej drukowac, a czy pojemnik jest wiekszy czy mniejszy ... trudno trzeba
czesciej wymieniac.

> Tylko ze w canonie zapychaja sie glowice. Metoda termiczna nie jest metoda
> przeznaczona dla oddzielnych tuszy. CO innego pizoelektryczna epsona.

Nie bardzo rozumiem przeciez one sa osobno tylko w jednym pojemniku
Problem w tym ze jak sie jeden kolor skonczy to pojemnik trzeba wymienic
mimo ze dwie pozostale farby nie do konca zostaly zuzyte, chyba ze bedzie
sie
do konca drukowac dwu a potem "jednofarbowo". Mam startego Canona 4200
i glowice mi sie nie zapychaja ale dwa razy juz mi padla - pol biedy kupuje
nowa
i chodzi dalej. Czego nie moge powiedziec o epsonach ktore mialem przed nia
(Stylus 800 i 800+). Po lecie glowica byla do wymiany (byla na stale) a ze
wymiana
kosztowala wiecej niz drukarka to kupowalem nowa i do nastepnego lata.
Czyli kazdy ma inne doswiadczenia

> Mam obecnie na biurku s520 i jakos druku jest powalajaca ale co z tego jak
> przy drukowaniu szybkim halas jest po prostu beznadziejny... A ilosc
> zajmowanego miejsca przez ta drukarke to juz w ogole skrajny
debilizm...Jak
Kazda cos ma - z testu jaki mam wynika ze s520 jest tylko nieznacznie
glosniejsza
jak np epsony C70-80 z tym ze na wydruk (color) czekasz ponad 2x dluzej nie
mowiac
o foto (ponad 4x) niz przy s520. HP sa zdecydowanie cichsze (poza CP1160)
ale tu
z kazdym pojemnikiem na tusz wyrzucasz glowice przez co nie czyni to
operacji tansza.
Pozdr.
Ryszard