Re: Jaka drukarka z tuszami osobnymi?

Autor: The_EaGle (theeagle_at_[NOSPAM)
Data: Mon 20 May 2002 - 09:29:06 MET DST

"R. D." <dymir_at_chello.at> wrote in

Po pierwsze to odpowiadasz na dwa posty jednoczesnie za jednym razem to
troche bez sensu...

> Nie bardzo rozumiem przeciez one sa osobno tylko w jednym pojemniku
> Problem w tym ze jak sie jeden kolor skonczy to pojemnik trzeba
> wymienic mimo ze dwie pozostale farby nie do konca zostaly zuzyte,
> chyba ze bedzie sie
> do konca drukowac dwu a potem "jednofarbowo".
A jakim problemem jest nabycie jebnego koloru w canonie? Przeciez to
normalne.

>Mam startego Canona 4200
> i glowice mi sie nie zapychaja ale dwa razy juz mi padla - pol biedy
> kupuje nowa
> i chodzi dalej.
Wszystko zalezy jak ja uzywasz, jezeli czesto drukujesz to ci sie nei
zapcha,jezeli jednak bedziesz drukowal a pozniej przestaniesz na dluzej to
jest bardzo duze prawdopodonienstwo ze ci sie zapcha.

>Czego nie moge powiedziec o epsonach ktore mialem przed
> nia (Stylus 800 i 800+). Po lecie glowica byla do wymiany (byla na
> stale) a ze wymiana
> kosztowala wiecej niz drukarka to kupowalem nowa i do nastepnego lata.
> Czyli kazdy ma inne doswiadczenia

Nie tyle chodzi mi o doswiadczenia ale o technologie wytwazania. Ta ktora
jest stosowana w caononie nie nadaje sie wymienania pojemnikow bez
wymieniania co jakis czas glowicy. Wlasnie dlatego epson sam podjal badania
nad inna glowica z dyszami pizelektrycznymi ktore tylko z racji techniki
maja mniejsze szanse na zapchanie sie niz glowice termiczne.

> Kazda cos ma - z testu jaki mam wynika ze s520 jest tylko nieznacznie
> glosniejsza
Mam porowanie z 840 i roznica jest bardzo duza, wlasnie z tego wzgledu
zastanawialbym sie nad kupnem tej drukarki (s520)

> jak np epsony C70-80 z tym ze na wydruk (color) czekasz ponad 2x dluzej
> nie mowiac
> o foto (ponad 4x) niz przy s520. HP sa zdecydowanie cichsze (poza
> CP1160) ale tu
> z kazdym pojemnikiem na tusz wyrzucasz glowice przez co nie czyni to
> operacji tansza.

Tusze w HP tez mozesz napelniac i wymiana zapchanych to poptostu kupno
orginalnych tuszy za 130zl, ktore jednak maja duzo wieksza pojemnosc niz w
canonie.

--
Best regards
             The EaGle