Re: Jaka drukarka z tuszami osobnymi?

Autor: The_EaGle (theeagle_at_[NOSPAM)
Data: Sun 19 May 2002 - 21:22:01 MET DST

splvr <dgim_at_box43.pl> wrote in

> Byc moze sie myle, jak tak to poprawcie mnie bo sam ciekaw jestem, ze
> drukarki z oddzielnymi pojemnikami na tusz, owszem sa tansze w
> eksploatacji bo tusz kosztuje do nich jakies 30 zeta, a nie 100.
> Jednakze czy te pojemniki nie sa za male, sa tanie ale czesciej je sie
> wymienia. Widzialem pojemniki w starszym Canonie z serii BJC i bez kitu
> byly b.male, w moim HP roznica jest dosc znaczna.

Tylko ze w canonie zapychaja sie glowice. Metoda termiczna nie jest metoda
przeznaczona dla oddzielnych tuszy. CO innego pizoelektryczna epsona.
Ciekawe czy w tych nowy drukarkach tez tak bedzie jak ze starymi ze 2 lata
i karetka z glowica do wymiany? Zobaczymy...

Mam obecnie na biurku s520 i jakos druku jest powalajaca ale co z tego jak
przy drukowaniu szybkim halas jest po prostu beznadziejny... A ilosc
zajmowanego miejsca przez ta drukarke to juz w ogole skrajny debilizm...Jak
mozna podajnik papieru ustawic pod kontem 50 stopni??? Jak rozlozysz tacke
odbiorcza to potrzebujesz jakies 65cm na biurku... Moja stara 840 HP
zadowala sie 35cm i drukuje o 2 strony na minute wolniej.

--
Best regards
             The EaGle