Re: noteb00ki - ranking?

Autor: The_EaGle (theeagle_at_[NOSPAM)
Data: Sat 18 May 2002 - 18:41:17 MET DST

"Kamil 'Tesser' Trzewinski" <trzewin_at_usa.mil> wrote in

> Interesowalaby mnie jakas stronka z rankingiem najlepszych notebook'ow -
> w danej kategorii cenowej itp. Moze znacie takowa (oprocz "pcworld").
>
> Poza tym interesuje mnie doslownie wszystko n/t technologi i wydajnosci
> dzisiejszych laptop'ow, tego co jest najbardziej cenione.
>
> Jaka firma notebook'ow jest w/g Was najlepsza? Dlaczego.
>
> P. S. Ile trwa pelne naladowanie akumulatora, np. w Compaq Evo ?

Przeciez notebook to tez pecet, jego wydajnosc jest taka jak jego
komponentow. Drugi raz ameryki nikt nie odkryje. Jezeli chcesz kupic
notebooka to najpierw zastanow sie do czego bedziesz go uzywac , a potem
jaka wydajnosc ci do tego bedzie potrzebna. Nie ma uniwersalnej recepty na
najwydajnieszego peceta, tak samo jest i z notebookiem.
Co do akumulatorow to poszukaj w archiwum "wiedzy i życia" kiedys był tam
artykuł na ten temat. Chociaż w tej chwili jest podobnie jak i z
telefoniami baterie polimerowe sš jeszcze drogie a NiH ciężkie wieć
najlepiej kupic Litowo jonowe...Czas ladowania jest uzalezniony od
ladowarki i pojemnosci akumulatora - znow nie ma uniwesalnej odpowiedzi.

--
Best regards
             The EaGle