jak zainstalowac DOS???

Autor: akarso (akarso_at_femur.pl)
Data: Sat 18 May 2002 - 18:52:56 MET DST

Lamerskie pytanko, wiem :-)) Wiem ze byly jakies dyskietki instalacyjne,
komenda SYS C: itd... ale ja mam WinXP i SYS tam nie uswiadczysz,
dyskietek nie mam, a poza tym mam stary dysk 42 MB w rownie starym
kompie i chcialem tam pogrzebac w assemblerze i C i nie bardzo wiem co
zrobic zeby toto odpalalo z dysku... jak na razie idzie z flopa i dalej
juz chodzi, spoko, nawet GreyCat linuxa tam mam, ale za kazdym razem
musze dyskietki uzywac... Jak to zrobic, co? Kopiowanie plikow z flopa
nie pomaga... TIA