noteb00ki - ranking?

Autor: Kamil 'Tesser' Trzewinski (trzewin_at_usa.mil)
Data: Sat 18 May 2002 - 18:25:58 MET DST

Interesowalaby mnie jakas stronka z rankingiem najlepszych notebook'ow -
w danej kategorii cenowej itp. Moze znacie takowa (oprocz "pcworld").

Poza tym interesuje mnie doslownie wszystko n/t technologi i wydajnosci
dzisiejszych laptop'ow, tego co jest najbardziej cenione.

Jaka firma notebook'ow jest w/g Was najlepsza? Dlaczego.

P. S. Ile trwa pelne naladowanie akumulatora, np. w Compaq Evo ?