Re: Abit KT7 - pytanko

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Sat 18 May 2002 - 18:34:42 MET DST

Użytkownik <gero_at_pl.Sp4m.box43> przeslal takie znaki :

> Mam pytanie czy te chipsety tez moga do ~70stopni wytrzymac
> tak jak procki ? Czy moga sie zaczac dziac cuda o wiele
> wczesniej?

ja ci powiem ze tez zdjalem go bo to bubel a nie wiatrak
ale na xp1700 na 133 fsb zaczal sie grzac, zdjalem radiator a tam nie ma
pasty !!! sic !!!

dalem srebrna i zakladam radiator (uwaga na sciezki !)
ale stal sie goracy !

wrocilem do wiatraczka ale na 6V z hakiem, cicho i rock stable.

> W kompie mam tez Voodoo3 2000 i na nim radiator jest o wiele
> cieplejszy niz na chipsecie i tez dziala stabilnie, wiec
> chyba chipset ma jeszcze spory zapas jesli chodzi o temp.

trzeba sprawdzic, ja dalem na live! radiator i nadal w piz...u goracy :)