Abit KT7 - pytanko

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.Sp4m.box43)
Data: Sat 18 May 2002 - 18:24:28 MET DST

Czesc!!!

Mam taka plytke jak w temacie - zawsze wkurzalo mnie
wycie wentylatorka, ktory firmowo byl zamonotwany na
chipsecie plyty glownej (KT133) ostatnio go sciagnalem
i komp chodzi dobrze na samym radiatorze. Temperatura
pokazywana przez VIA Hardware Monitor to jakies 33stopnie.

Mam pytanie czy te chipsety tez moga do ~70stopni wytrzymac
tak jak procki ? Czy moga sie zaczac dziac cuda o wiele
wczesniej?

W kompie mam tez Voodoo3 2000 i na nim radiator jest o wiele
cieplejszy niz na chipsecie i tez dziala stabilnie, wiec
chyba chipset ma jeszcze spory zapas jesli chodzi o temp.

Pozdrawiam,
TP