Re: xp-deja vu?

Autor: Arkadiusz Simkowski (arkadiusz.simkowski_at_dolsat.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 00:20:36 MET DST

Użytkownik "CoSTa/marsmellow" <costa.ind_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> a kto mowil, ze patch pojawil sie wczoraj? istnieje od jakiegos (dlugiego)
> czasu...
>
> CoSTa
>

>Panowie i ewntualnie Panie.Rozwiązanie jest proste:wolne wczytywanie--->nie
"wyłączaj" xp lecz hibernuj,zwolnienia przy wielu oknach-nie ie lecz net
captor,bo otwiera zakładki a nie nowe okna+wirtualny pulpit czy jak go tam
zwą(no w każdym razie drugi pulpit na nowym screenie),dzięki czemu unikamy
operacji typu schowaj/powiększ/przesuń.Chyba założę nowy portal pt.pc
rozsądnie,może mi pomożecie?