Re: PIV i .... ???

Autor: Kciuk (kciuk_at_set.ai.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 00:18:54 MET DST

silverman_at_oldschoolmotherfucker.com wrote:

Powiedzmy nie wiecej niz 500-550 zl.

Zdaje sie ten i845 to na sdramy, tak ?
To ci powiem, ze to kiepski pomysl. Wiedz, ze lepsze
sa rambusy albo DDR. Tylko nie bardzo wiem, jaki chipset pod nie
i na jakiej najlepiej plycie dostepnej bez problemu w Polsce.

>Kciuk <kciuk_at_set.ai.pl>, wrote in

>Ile masz kasy?

>Abit, msi, epox chipset i845

----
Kciuk
"Więcej wysiłku wymaga udawanie, że się wie , niż dowiedzenie się"
                                                        Anna Christie