Hałas wentylatora od Athlona XP 1700

Autor: Iwan (micheash_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 00:33:43 MET DST

Witajcie!
    Zakupiłem niedawno komputer z procesorem Athlon XP 1700+. Ku memu
zaskoczeniu komputer okazał się bardzo głośny (nieznośnie: małe
pomieszczenie, biurko). Sprzedawca założył mi opornik zmniejszający moc
wentylatora procesora - problem z hałasem zniknął ale pojawił się problem
przegrzania procesora. Czy są inne metody wyciszenia tego wentylatora? Może
są dostępne ciche modele (w rozsądnej cenie) - jeśli tak to jakie?

Iwan