Re: Czy "dyskietka startowa"(pliki oczywiście) może byc startowana z CD?

Autor: Zbig.Drwiega (borsuk_at_borsucza.norka)
Data: Thu 16 May 2002 - 13:51:29 MET DST

W artykule <abvnl4$6nh$1_at_kujawiak.man.lodz.pl> Donik napisal(a):

> Albo masz uwalona stacje/dyskietke, albo to cos powazniejszego :-(

Stacja sprawna. Chyba niesprawne jej sterowanie z płyty.
A nie mam o szczegółach bladego pojecia.
co mogę jeszcze zrobić, by zaczęła czytac dyskietki normalnie.
Próbowałem ją tym "podstępnym" sposobem ożywić ... :-)

> Mozesz powiedziec, po kiego grzyba probujesz odpalac system z HDD
> po zbootowaniu z cd-rom?

Tak mi sie wydawało, ze analogicznie do linuksa,
system wystartuje z dysku twardego, po zabotowaniu z dyskietki.
Ta "zabawa' była juz na wyrost.
Dodatkowy eksperyment, gdyby System na twardym sie
czesciowo zwalił, a przecież stacji dyskietek nie mam :-(

> Winda nie pojdzie z twardziela po zbootowaniu z CD. I co z tego?
Koniec. Przyjałem do wiadomości. Juz NIE protestuję :-)
Dzieki za

PozdrawiamZbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848