Pytanko o HDD

Autor: Yasiu (yasiukUSUN.TO_at_kki.net.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 14:16:05 MET DST

Jaki jest obecnie najlepszy dysk twardy pod kontroler U100? Mam plyte ECS
K7S5A i zastanawiam sie nad nowym dyskiem twardym. Co polecacie?
Dodam, ze zalezy mi na wydajnosci i malej glosnosci pracy.

BTW moze to kogos zainteresuje: jest juz dostepny nowy BIOS do ww. plyty, a
raczej dwa nowe BIOSy, ktore ukazaly sie dzien po dniu. Jak dla mnie to nie
wnosza nic nowego, ale byc moze warto sprobowac..

Pozdrawiam,
Yasiu