pcpartner (clayton) via - prosba o instrukcje...

Autor: jp (p1zd4_at_poczta.fm)
Data: Thu 16 May 2002 - 13:26:59 MET DST

Panowie!

Mam następujący problem: wszedłem w posiadanie płyty clayton (co
prawdopodobnie samo w sobie jest już problemem :).

kod: 35-C930-00-021 w/g pcpartner jest to AP133BS3-909 Via Apollo Pro,
693A+596B, format AT. No i mam do niej instrukcje do BXa, która jest
wysoce bezużyteczna :).

Nie mogę dziadowstwa odpalić. Człowiek, który mi ją sprzedał,
twierdzi, że jest OK, muszę więc być w 100% pewny, zanim zacznę sie z
nim szarpać o kasę, albo zostawię sobie działającą płytę, a jemu kij
na grób.

No i zmierzamy do meritum: szukam opisu zworek do takiej lub chociaż
podobnej konstrukcji. Jeżeli ktoś mógłby mi w tym pomóc, byłoby
naprawdę ekstra. Bardzo proszę.

Pozdrawiam,

--
jprusiński