Re: pcpartner (clayton) via - prosba o instrukcje...

Autor: Donik (Donik_at_niesp.amujcie.operamail.com)
Data: Thu 16 May 2002 - 14:46:23 MET DST

p1zd4_at_poczta.fm naskrobal(a):

> Mam następujący problem: wszedłem w posiadanie płyty clayton (co
> prawdopodobnie samo w sobie jest już problemem :).

Ee tam, ja mam i nie narzekam :{-)

> No i zmierzamy do meritum: szukam opisu zworek do takiej lub chociaż
> podobnej konstrukcji. Jeżeli ktoś mógłby mi w tym pomóc, byłoby
> naprawdę ekstra. Bardzo proszę.

Na stronie pcpartnera mozesz sciagnac instrukcje w pdf. Ja gdzies mam, ale
w domciu, a proksiak wlasnie padl :-(

AFAIR tylko 1 para zworek odpowiada za magistrale (mnoznik w BIOS, i tak
zreszta olewany ;-)

Obie 1-2: magistrala automatycznie (jak chce procek- u mnie chodzi na tym
ustawieniu).
Obie 2-3: magistrala 133 MHz (dla procka 100MHz).
Roznie: magistrala 100MHz (dla procka 66MHz).
Ta para zworek jest tuz kolo gniazda procka. Lepiej jednak poszukaj u
producenta.
Ja na 100% moge po(dpo)wiedziec cos dopiero w poniedzialek :-(

--
Pozdrawiam,
                           Donik