Re: Asus TUSL2-C glupieje ?

Autor: Wicleben Wojciech (wicekrtv_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 13:19:14 MET DST

> Dosyc czesto po wlaczeniu PC wyskakuje od razu BIOS i w nim informacja ze
> procesor jest niewlasciwie skonfigurowany !
>
> Wylacze , wlacze i jest dobrze , o co chodzi ???
ja tez mialem to samo... do czasu jak przeczytalem w instrukcji ze operacja
wylaczenia kompa potem wylaczenie zasilania nastepnie wlaczenie i odpalenie
plyty powoduje wejscie do biosu... dlaczego?? niewiem Bo jak cos zle
skonfigurujesz to rozumie plyta wchodzi do biosu zebys przestawil dane
ustawienie, ale w normalnych warunkach?? niewiem.
mam dwa asusy i jak nie kombinuje z odlaczaniem zasilania to wszystko jest
ok. ale jak wylacze zasilacz a potem wlacze to tez wchodzi do biosu. ale jak
wlacze i poczekam pare minut to plyta normalnie startuje (wyglada jak by byl
jakis timer odliczajacy)
wojtek