Re: Stery do AverTV Studio poszukiwane

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 12:13:42 MET DST

Użytkownik <rafalw_at_interia.pl> przeslal takie znaki :

> ze jak ??? masz kiłe - wiem ze to straszny syf ale idz do urologa
> (napewno nie mają ACPI ??? czym sie to objawia ???

ty masz chyba trudne lata..... nie nie maja dobrego ACPI, komp nie budzi sie
z st3, widziles podobne posty na news.tvm.pl co ? www.iulab.com
wyszczegolnione w czym sa lepsze i nie polemizuj ok ?

a w czym kilowaty soft - sorry ale jak nie widzisz jak to dziala to EOT.

Mam racje i nie zaczynaj, ok?

> sprawdzales nowe stery czy caly czas martwisz sie tylko tą kiłą ??? )

tak sprawdzalem, nadal nie wyleczone babole.

> oj misiu boli cie glowa ?? masz migrene czy "trudne dni" ??

co, polales maturke ze zaczepki szukasz ? EOT , nie ty byles adresatem i
NTG.