Re: Stery do AverTV Studio poszukiwane

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 14:59:13 MET DST

Użytkownik Krzys-iek <krzys-iek@_________wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ac00nb$52l$1_at_news.tpi.pl...
> Użytkownik <rafalw_at_interia.pl> przeslal takie znaki :

> ty masz chyba trudne lata..... nie nie maja dobrego ACPI, komp nie budzi
sie
> z st3, widziles podobne posty na news.tvm.pl co ? www.iulab.com
> wyszczegolnione w czym sa lepsze i nie polemizuj ok ?
no wyszczególnione, generalnie lepsze do nagrywania - chyba
(bo nie sprawdzalem ale sciagnąlem wiec moze)
nie budzi ci po uspieniu czy hibernacji ??? masz na mysli ze usypiasz lub
hibernujesz komp z wlączonum tunerem ?? tylko o to chodzi ??

> a w czym kilowaty soft - sorry ale jak nie widzisz jak to dziala to EOT.
>
> Mam racje i nie zaczynaj, ok?

> tak sprawdzalem, nadal nie wyleczone babole.

nie wiem jakie babole ??? moim zdaniem soft OK - co ma takiego lepszego np.
Borg ???
(poza dekodowaniem Canal + - to owszem) a wiem cholernie nie intuicyjna
klawiszologia

> co, polales maturke ze zaczepki szukasz ? EOT , nie ty byles adresatem i
> NTG.

a co ty zdales ??? gratuluje ! jeszcze tylko inicjacja seksualna i będziesz
mógł sie uwazac za prawdziwego faceta

p.s. polałem owszem ale po maturze, pozatym doozo z tego nie pamietam (bo to
bylo dawno temu)
      tekst "oj misiu" jest moj !!!