Re: Co sądzicie o karcie muzycznej - PHILIPS PSC703/00 Rytmic Edge

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 12:03:01 MET DST

> to jest Philips Acoustic Edge? Pozniejsza jest chyba Rhytmic Edge i
> faktycznie wyglada na b.fajna ale proba znalezienia tego w naszym pieknym
> kraju prawdopodobnie zakonczy sie spektakularnym niepowodzeniem.

Ja nie mam problemu :-)

Moge mieć od ręki Rythmicx Edge ale tylko wersję 4-kanałową.

Bez żadnej dopłaty :-)

Ale nie wiem czy warto. idziałem testy i recenzję i wszyscy zachwalali ..
Ale nie wiem jak działa pod WinXp i jak ze sterami ...

Bo głownie zalezy mi na jakości dźwięku :-)

A zdaje mi się że dźwięk generowany przez SB Live 5.1 pod WinXp jest gorszy
od tego generowanego pod Win98se ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///