Re: Czy warto kupować dyski Samsung

Autor: yablon_at_wasko.pl
Data: Thu 16 May 2002 - 10:06:48 MET DST

Użytkownik "Nedd Ludd" <nedd_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> po
> nie

> Mogles złozyć 5000 kompów i nie robi to na mnie wrażenia bo w takich
firmach
> komputery kupują lamerzy, Ci zaawansowani wola sami sobie to zrobic i

Mam wrazenie, ze probujesz obrazic kolege (i kuupe osob kupujacych w takich
sklepach)! Zupelnie niepotrzebnie! Podal on liczbe zlozonych kompow na moja
wyrazna prosbe, a nie zeby Ci zaimponowac. Czytaj wszystkie posty, a nie
wyrwane z kontekstu. Nawiasem mowiac jakie Ty masz doswiadczenie?

> odpowiednio dobrać sprzęt. U takich ludzi komp najczesciej służy jako
> maszyna do pisania, działając po 3-4 h dziennie. U mnie działa non stop-
> upload to ok miesiąca. Na tej grupie jest wiele os które tak uzytkuje
> kompa...
>
> a jaki rozklad procentowy dyskow trudno mi powiedziec jednak

Mnie troszke tez, ale co do ilosci sprzedawanych tanich dyski to faktycznie
wzrasta. Zwlaszcza komputery tzw. biorowe. Firmy kupuja a to b. duza czesc
rynki w porownaniu z detalistami. Jednak bardzo daleki jestem, od nazwania
kolegi "klamca" czy "lamerem", bo jest to mozliwe. Zobaczymy za rok czy dwa
kiedy te dyski popracuja troszke

> Polecam IBM, Seagate'a, Caviara- w tej kolejności.

A co do tego to sie zgadzam. Moze z mala uwaga: jeseli Seagate to raczej
Barracuda i Caviara bym tak wysoko nie postawil (popsuly sie ostatnimi
czasy). Jest to jedynie moje zdanie, a nie prawda ogolna :)))

Pozdrawiam Yablon