Re: Czy warto kupować dyski Samsung

Autor: mariusz (toudikk_at_go2.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 23:41:14 MET DST

Mogles złozyć 5000 kompów i nie robi to na mnie wrażenia bo w takich firmach
> komputery kupują lamerzy, Ci zaawansowani wola sami sobie to zrobic i
> odpowiednio dobrać sprzęt. U takich ludzi komp najczesciej służy jako
> maszyna do pisania, działając po 3-4 h dziennie. U mnie działa non stop-
> upload to ok miesiąca. Na tej grupie jest wiele os które tak uzytkuje
> kompa...
1 Nie mam zamiaru robic na Tobie wrazenia bo i po co ? :)
2 Kupuja rozne osoby takie dla ktorych komputer jest czyms z rodzaju
czarnej magii ale rowniez, takie ktore na nim pracuja 8 godz dziennie a
konczac na graczach ktorzy wola zlozyc zamowienie niz sami skladac komputer
w domu czy dac do zlozenia koledze . Tak na marginesie najbardzie
"lamerski" komp jaki skladalem mial 2 procesory Xeony 933, plyta intela
SBT2, cos kolo 2 GB ramu macierz dyskowa hot swap i .... nie mial dyskow
samsunga :))))))))) (i naprawde teraz rowniez nie chce robic na tobie
wrazenia :)) ) wiec z tym lamerstwem to moze troche przesadziles bo mysle
ze osoba ktora na takim kompie pozniej pracuje raczej miana lamera nie
powinna miec chyba ze kupila ten komputer do Wolfsteina :)))))

> A ja na to Ci odpowiem co miałem z dwiema 20 Gb szajsungami- znikały
> partycje [ tak po prostu] znikały pliki, gineły katalogi...
> Po roku zaczął rzęzić dziwnie , jeden nabawił się bad sectorów a drugi
> zdechł i poszedł na śmieci ;-)
Jesli sie nie myle dyski maja przewaznie wiecej niz rok gwarancji wiec
powiedz mi w sekrecie gdzie ten smietnik sie znajduje ... :))))))))

>Wczesniej miałem Seagate'a i naweyt po upadku w którym uwaliłem kawałek
> elektroniki dalej działał...A znajomi którym szajsungi wytrzymały próbę 3
> lat [ niesamowite] jeczeli kiedy mniej wiecej po 3.5 roku dyski zaczeły
> chodzic głośniej i znikały pliki...
Nie twierdze ze te dyski sa wspaniale stwierdzam fakt ze malo wracalo w
stosunku do ilosci zestawow zbudowanych na nich, moze masz racje i za 2 lata
50 % tych dyskow sie zepsuje jednak na dzis jestem mile nimi rozczarowany,
czego nie moge powiedziec o IBM, i mniejszych WD

Mariusz