Re: xp-deja vu?

Autor: koala (koalapd_at_poczta.fm)
Data: Wed 15 May 2002 - 22:34:10 MET DST

> Dlaczego po zainstalowaniu kilkudziesięciu programów xp ładuje się od
ekranu
> powitalnego do stanu używalności około 4 min?Po otwarciu kilkunastu okien
> zwalnia tak bardzo (tzn dysk pracuje non stop i trzeba czekać),że mam
> wrażenie,że cofnąłem się 7 lat,kiedy to chodziłem na net do biblioteki na
> 486?Plik stronicowania 340mb,128mb ramu,dysk 5400,defragmentacja na dysku
> bootującym.

Moim zdaniem XP musi też nadrobić to co stracił (czasowo) w momencie
bootowania...
teoretycznie ładuje się szybciutko ale jescze chwile po starcie i
odświeżeniu pulpitu jest praktycznie nie do użycia...
jak policzyć ten czas do kupy i tak jest szybciej niż win2k ale o czymś to
świadczy.... XP tylko wizualnie ładuje się znacznie szybciej niż win 2k - a
o to chodziło specom od marketingu ;)))

Koala