xp-deja vu?

Autor: Arkadiusz Simkowski (arkadiusz.simkowski_at_dolsat.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 01:52:43 MET DST

Dlaczego po zainstalowaniu kilkudziesięciu programów xp ładuje się od ekranu
powitalnego do stanu używalności około 4 min?Po otwarciu kilkunastu okien
zwalnia tak bardzo (tzn dysk pracuje non stop i trzeba czekać),że mam
wrażenie,że cofnąłem się 7 lat,kiedy to chodziłem na net do biblioteki na
486?Plik stronicowania 340mb,128mb ramu,dysk 5400,defragmentacja na dysku
bootującym.