Re: xp-deja vu?

Autor: Chaos Engine (chengin_at_konto.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 15:35:50 MET DST

[cut]
> jak policzyć ten czas do kupy i tak jest szybciej niż win2k ale o czymś to
> świadczy.... XP tylko wizualnie ładuje się znacznie szybciej niż win 2k -
> o to chodziło specom od marketingu ;)))

Nie zgadzam się. Widziałem (i słyszałem) jak Win2K rzęzi dyskiem (Barracuda
II) podczas ładowania. W porównaniu z tym XP to błyskawica chociaż
faktycznie po wpisaniu hasła dla user nagle zamiera (nawet HDD ustaje w
robocie) i dopiero po jakichś 20 sekundach pokazuje pulpit i jest gotów.

--
Take care
-=| Chaos |=-