Re: Ktora wybrac pod D850 Mhz?

Autor: Sebek74 (sebek74_at_go2.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 14:08:14 MET DST

"mdrok" <mdrok_at_o2.pl> wrote in message news:abtgkc$a4r$1_at_news.tpi.pl...
> Posiadam procka takiego jak w temacie i nie wiem na jaka plyte mam sie
> zdecydowac obie kosztuja podobnie ma wgk.Powiedzcie mi na ktorej bedzie
> lepiej sie procek krecil ( chce osiagnac minimum 1Ghz) i wogole ktora jest
> lepiejsza ;).
>
> Oto kandydatki:
> 1)ECS K7S5A (SIS 735) -238 pln
> 2)ECS K7VTA3 (VIA KT266) -244 pln
>
> Poprosze o Za i PRzeciw za poszczegolnymi plytkami.
> Dla mnie bardzo liczy sie stabilnosc.
>
> PS.CZy w nowym biosie do K7S5A jest mozliowsc wylaczenia kompa po
> [...]

Ja moze trocge oftopic ale moze niekoniecznie... z moich obserwacji wynika
ze praca dyskow sporo zalezy od chipsetu; mialem bx133 (UDMA33) i podczas
kopiowania dysk-dysk spoko mozna bylo wszystko robic, teraz mam durona na
KT266A (Soltek + UDMA133 - dyskki pracuja UDMA100) i czuc lekkie
spowolnienie. W pracy mam Atlona XP i ECS K7S5A (SMART5, UDMA 100) i podczas
takiej akcji to juz najlepiej isc na herbate :( Fakt ze jest szybko, ale
obciazenie systemu jest niemozebne. To tylko takie moje odczucia... nie
zalezy to na pewno od dysku (sprawdzalem na tych samych), w domu mam W98, w
pracy XP moze to tez cos rzutowac.