Ktora wybrac pod D850 Mhz?

Autor: mdrok (mdrok_at_o2.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 13:24:30 MET DST

Posiadam procka takiego jak w temacie i nie wiem na jaka plyte mam sie
zdecydowac obie kosztuja podobnie ma wgk.Powiedzcie mi na ktorej bedzie
lepiej sie procek krecil ( chce osiagnac minimum 1Ghz) i wogole ktora jest
lepiejsza ;).

Oto kandydatki:
1)ECS K7S5A (SIS 735) -238 pln
2)ECS K7VTA3 (VIA KT266) -244 pln

Poprosze o Za i PRzeciw za poszczegolnymi plytkami.
Dla mnie bardzo liczy sie stabilnosc.

PS.CZy w nowym biosie do K7S5A jest mozliowsc wylaczenia kompa po
przekoczeniu pewnej temp. procesora?Wiem ze w starym tego nie ma.

DZieki,
Pozdrawiam.