Re: Ktora wybrac pod D850 Mhz?

Autor: pytong (pytong_at_interia.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 15:32:06 MET DST

Z całą odpowiedzialnością polecam K7VTA3-A z poprawionych chipsetem. Miałem
przyjemność złozyć kilka kompów na tej płycie z prockiem 1500, pełen wypas
jesli chodzi o możliwość podkręcania procka i magistrali, zabezpieczenia
przed przegrzaniem systemu i procka........ trzeba tylko dobrac odpowiedni
coolerek, te na które ja trafiłem powodowały zawieszanie się płyty
(prawdopodobnie za duży pobor mocy), ale wystarczyło wywalic kabelek od
obrotów i też działało......