Re: czy to wina RAMu? (nieco długie)

Autor: Albert (alguz_at_wp.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 13:13:11 MET DST

Użytkownik "..Aldi.." <konto111_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> składam taki komputerek :
>
> Pentium 4 1,8A (no, cóż... służba nie drużba... )
> Abit P4B266-E
> 256 DDR Kingston CL 2,5
> Leadtek Winfast GeForce4 Ti4400

Zmieniłeś płytę, procka ui chcesz żeby bez reinstalii chodziło ok - wybacz
stary ale jak ja tak robiłem to w większości przypadków winda się nie
podnosiła, choć ostatnio miałem przypadek że wszystko poszło ale komp chodzi
tylko pare godzin i nie moge nic powiedzieć o wydajności - bo nagrywałem na
nim tylko płytki (x4)

Pozdrawiam