Re: [wybierz monitor]

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 13:01:15 MET DST

benek wrote:

> po 1 - ale bredzisz - a przeciez dzisiaj nie ma upalow ;-)
iii, wszedłbyś do mnie do pokoju... ;-)

> po 2 - jakie konkretnie modele Philipsa porownujesz i do jakich konkretnie
> modeli Daewoo
Oki doki, nie wiem dokładnie, jakie to były modele, nie pamiętam, ale 17"
z serii "S", "E" i bodajże "P", ale nie jestem pewien. Fakt, nie tak stare
jak piszesz, ale ostatnie 2 lata. No po prostu beznadzieja. A Daewoo
podałem jako przykład kiepskiego monitora. Wiem, trochę przesadziłem, ale
przy tych Philipsach naprawdę mi wzrok się męczył. No i żaden nie miał
możliwości ustawienia tak wysokich wartości odświeżania przy wyższych
rozdzielczościach, co mój CTX. A w sumie CTX to nie jest monitor z górnej
półki.

> po 3 - poszukaj gdzies "starych" monitorow Philipsa np 107MP Brilliance lub
> 109MP Brilliance - popracuj na takich i dopiero wtedy wydawaj opinie ze sa
> gorsze od Daewoo - bo tak sie sklada ze jak kupowalem swojego 107MP (ponad
> 3.5 roku temu) to porownywalem go np z 107B (troche gorszy obraz) i 107S
> (zupelnie nie da sie porownac)
> po 4 - widzisz nawet Twoj CTX juz wymieka a moj Philips (mimo intensywnej
> eksploatacji) jeszcze sie jakos trzyma :-)
ech, ale mój siadnięty CTX (zbieżność kolorów mu siadła, był regenerowany,
ale to już nie to, nie ma tej ostrości) wygląda lepiej niż fabrycznie nowy
Philips (bodajże seria 107S lub E). Tako więc, nikomu nie polecam
Philipsa. Wolę już Samsunga SyncMaster lub LG Flatron.

pozdrawiam,

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***