Re: [wybierz monitor]

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 13:58:47 MET DST

> ... jako przykład kiepskiego monitora. Wiem, trochę przesadziłem, ale
> przy tych Philipsach naprawdę mi wzrok się męczył...
> ... Wolę już Samsunga SyncMaster lub LG Flatron.

no widzisz kazdy ma inne doswiadczenia - ja czasami musialem pracowac na LG
i w porownaniu z mim Philipsem to dopiero badziew - szczegolnie flatrony -
co za bzdura ze te monitory maja plaski kineskop, plaski to on moze jest na
zewnatrz, bo obraz jaki generuje jest raczej wklesly i niech nikt nie mowi
ze trzeba sie do tego przyzwyczaic bo w innych monitorach z palskim ekranem
nie spotakalem sie z takim zludzeniem (a moze nie zwrocilem na to uwagi) -
zreszta wole klasyczne kineskopy (chyba przyzwyczajenie)

BTW ostatnio dyskutowalem z kilkoma osobami n/t monitorow i wyszlo na to ze
kazdy subiektywnie ocenia obraz jaki generuje ten sam egzemplaz - jednym sie
podoba a innym nie, pewnie dziala ten sam mechanizm ktory powoduje ze 1
osoba lubi kolor niebieski, a inna zielony i obie moga dlugo dyskutowac o
wyzszosci jednego nad drugim ;-)

pozdrawiam