Re: xp-deja vu?

Autor: pyrekppp_at_tlen.pl
Data: Wed 22 May 2002 - 09:57:08 MET DST

Ludzie macie jakieś dziwne problemy!

jakim sposobem ja mam procesor 300_at_375, 128Mb Ram, a system XP chodzi mi
spoko? Na 64 już lekko sie krzaczył, ale nawet na 32 dało sie działać, tyle
tylko że ładowanie trwało długo.

Mam angilską wersję windowsa XP(osobiste przekoanie do oryginalnych wersji,
98 SE w wersji polskiej np. ma wadliwy IO.SYS).

Śmigam na 128 Mb Ram, plik wymiany 160-194, i wszystko jest OK, Filmy chodza
lepiej niż w 98 a nawet lepiej niż w 2K.
Jedyne co trzeba robić często to defragmentacja, krzaczy sie stasznie jak
MFT jest we fragmentach lub plik wymiany lub rejestr. Wszystkiemy mozna
zaradzić - "pagedfrg.exe".

Dysku szybkiego tez nie mam, zwykły seagate 8Gb. System ładuje się w jakieś
1 -2 minuty.

Aby go przyspieszyć powyłączałem trochę usług i liczniki wydajności - trochę
eksperymentów i jest super. Po co mi na przykład DHCP ?

pozdrowienia; Pyrek:-)