Zwiększenie wydajności po przez właściwy pod

Autor: Michał M. (m___michal_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 21:10:36 MET DST

Witam

Większość moich znajomych instaluje Windows 9x na partycji pierwszej a
programy na drugiej. Wg mnie jest to złe ponieważ po przeprowadzeniu
optymalizacji (mi. ułożenie plików często używanych blisko początku dysku)
głowica (dysku) wykonuje większe ruchy aniżeli programy te byłyby
zainstalowane na dysku tym samym co Windows 9x.
Problem dla mnie jest bardzo ważny ponieważ "wypadałoby" mi mieć na
pierwszej partycji Windows, drugiej i trzeciej Linux-a, na czwartej
programy...
Czy moja teza jest słuszna?

Pozdrawiam