Re: USB kabel: płyta główna-śledź

Autor: Kecaj (jz3944{nospamik}_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 21:17:26 MET DST

Użytkownik <grzesiekpawlicki_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Chcę podłączyć do płyty ABIT PX5 (rocznik ~'97)śledzia z dwoma gniazdami USB. ...
<ciach>....
> Sprzedawca w sklepie komputerowymn
> mówił, że ten śledź z takim kablem to standard. Jak to podłaczyć do mojej płyty?

Niedawno mialem dokladnie ten sam problem, łazilem po wielu sklepach, zaby kupic takiego
sledzia. (Plyta Soltek 54U5) Mowiono mi z kolei, ze bedzie mi chodzil tylko sledz
oryginalny, poniewaz praktycznie kazdy producent stosuje inne rozmieszczenie pinow na
plycie. W kazdym razie kupilem jakiegos sledzia, jednak musialem zmienic w nim kolejnosc
pinow w tej wtyczce, ktora sie wpina na plyte glowną.W sumie do kazdego portu o ile pamietam
dochodza 4 przewody tj: masa, +5V , we, wy. Przewod masy ma kolor czarny, +5V kolor
czerwony (mozna sobie pomoc multimetrem+ dokumetacja plyty).

W kazdym razie oba porty USB chodza mi bezblednie
Pozdr.
Kecaj